roosbarthels.reismee.nl

Weer thuis

Hallo!

Daar ben ik weer, veilig in ons kikkerlandje. Ik ben aan het bijkomen van een flinke jetlag, waardoor ik vanacht uuuren wakker lag en nu het liefst weer naar bed wil. Echt gek! Ondertussen ben ik weer wat gewend aan Nederland, maar twee dagen geleden dacht ik nog een aap te zien in een boom in onze achtertuin. Gelukkig was het lekker warm toen ik aankwam, dat voelde weer vertrouwd. Op schiphol stonden mijn ouders, zusje en Jette (met een spandoek) me op te wachten, heel leuk om ze weer te zien en te knuffelen! Joris van 'Hello Goodbye' liep ook rond, maar gelukkig waren wij niet de slachtoffers van die dag.

In Costa Rica hebben we ons de laatste twee weken goed vermaakt. We hebben veel gedaan en het was super leuk dat Suus er de laatste week weer bij was! In Monte Verde hebben we als ware Tarzans geswingd aan lianen,aan de pacifische kust veel gesurfd, samen met Amerikanen 'the 4th of juli' gevierd,gehobbeld op een paard door de natuur, onze flexibiliteit getest met een flinke sessie yoga, sloths gespot (een luiaard), full moon party met een vuuract en veeel rasta's gehaden vooral veel gelachen. Costa Rica waserg mooi!

Ik heb het de afgelopen maanden supergoed gehad, veel gezien en meegemaakt. Het is wel gek om na zes maanden hier weer rond te lopen, ik hebnu al weer een beetje heimwee, maar heel leuk om iedereen weer te zien! Bedankt voor alle leuke reacties en lieve mailtjes van het afgelopen half jaar!

Pura Vida!

Liefs Roos

Reacties

Reacties

Mardien

Welkom in Nederland Roos!!!!!!!!
Gaaf dat je het zo goed heb gehad!!
Wie weet tot binnenkort, succes met bijkomen!
Liefs!

Andrea

Roosje!
Welkom terug! Ik heb je verhaaltjes gevolgd hoor, wat een mooie tijd heb je daar gehad zeg! Zal wel wennen zijn.. Gelukkig nog een tijdje vakantie om bij te komen;)
Hoop je snel weer een keer te zien!

Kuss

Krista

Jeetje, dat is om gevlogen.. Kan niet wachten je weer in real life te zien!
Tot snel lieve Roos,
X Kris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!